Bugün, " 12 Aralık Dünya Rakı Günü "

 Bugün, "12 Aralık DÜNYA RAKI GÜNÜ" içenlere kutlu olsun...



Garson                 : Efendim, sizleri burada görmek büyük mutluluk!


Cemal Süreya      : Kim istemez ki mutlu olmayı? Ama mutsuzluğa da var mısın?


Garson                 : Anlamadım efendim?


Can Yücel            : Geldiğin kadar değil, göründüğün kadar mutlusun 

                               ve sakın unutma; gittiğin kadar değil, 

                               hak ettiğin kadar unutulursun…


Garson                 : Anlıyorum efendim… , Neyse, ne alırdınız?


Nilgün Marmara   : Sen ne getirdin bana çocukluğundan?


Garson                 : Çocukluğumdan mı?  Siz ne isterseniz mutfaktan onu getireceğim işte.


Edip Cansever     : Bu aralar ellerim hep üşür benim. 

                              Doktor ‘kansızlık’ der, ben ‘sensizlik’ derim.


Nilgün Marmara   : Üşümüşüm, düşlerimin üzeri açıktı.

                                  

Garson                 : Ekrem klimayı aç oradan, çattık ya!


Tomris Uyar         : Bazen sensiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.


Garson                : Estağfurullah efendim, ne kırılması, bugün kötü bir gün sanırım benim için.


Yaşar Kemal       : Gülümse karamsarları şaşırt, 

                             gülümse güller açsın yüzünde, gülümsemenle yayılsın ışık, 

                             dünyayı ısıtmasan da güneş gibi çevreni ısıt.


Garson               : Ekrem klimayı kapat, gülümsüyorum.




12 aralık Dünya rakı günü

Benzer Hikayeler;

Hikayelerden haberdar olmak için e-mail adresinizi girin.

Delivered by FeedBurner

http://facebook.com/adnycl.blog          

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk'ün az bilinen nadir fotografları

İzmir'in Semt Adları Nereden Geliyor

Bir Bornova Hikayesi

Haftanın Günlerinin Kelime Anlamları

Muhtar Çakmağı Hikayesi