Yılbaşı Hikayesi

 YILBAŞI HİKAYESİ

Postanede çalışan memurlar yılbaşı günü Noel Babaya yazılmış bir mektuba rastlarlar. Noel Baba diye birisi olmadığı için mektubu kendileri açıp okurlar.

Mektupta şöyle yazıyordur.

'Sevgili Noel Baba, ben 10 yaşında bir çocuğum. Hiç kimsem yok. Yetimhanede kalıyorum. Diğer arkadaşlarıma bir çok hediye geldi. Ama bana gelmedi. Senden üç şey istiyorum. Bana bir kalem, bir kalem kutusu ve bir de ayakkabı gönderirsen çok sevinirim..

Memurlar mektubu okuyunca çocuğa çok acırlar. Kimsesiz bir çocuğu mutlu etmek ve Noel Babaya olan inancını sarsmamak için kendi aralarında para toplarlar. Hediyeleri alırlar. Ancak para yetmediği için kalem kutusunu alamazlar. Ayakkabı ve kalemi çocuğa yollarlar..Bir kaç gün sonra çocuktan teşekkür mektubu gelir. Mektupta şunlar yazmaktadır.

'Sevgili Noel Baba, gönderdiğin hediyeleri aldım. Çok sevindim. Ancak gönderdiğin hediyelerden kalem kutusu gelmemiş.

Onu da herhalde postanede şerefsiz memurlar almıştır

noel baba

Tüm Dostlara Mutlu Huzurlu Sağlıklı Bir 2021 dilerim




Hikayelerden haberdar olmak için email adresinizi girin.

Delivered by FeedBurner

facebook.com/adnycl.blogtwitter.com/Adnycl_bloginstagram.com/adnycltr.pinterest.com/adnycl/hayata-dair-kısa-hikayeler/Telegram/adnyclblog

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk'ün az bilinen nadir fotografları

İzmir'in Semt Adları Nereden Geliyor

Bir Bornova Hikayesi

Haftanın Günlerinin Kelime Anlamları

Muhtar Çakmağı Hikayesi