Köy Enstitüleri'nde ilk günüm..

 KÖY ENSTİTÜLERİ'NDE İLK GÜN

"Yemekhaneye yürüdüm. Masamı gösterdiler, oturdum. Masa başkanı yemeği dağıttı. Önüme de bir de o "sarı" toptan koydu. Yemeği yedim. Gözüm masadaki arkadaşlardaydı. O "sarı"yı nasıl yiyeceklerdi? Soyulan şeye, kabuklara ilgiyle bakıyordum.

Dayanamayıp sordum:
- Bunun adı ne?

Arkadaşların kimisi gülüştü:
-Hiç mi yemedin? Portakal bunun adı portakal ! dediler."

Kaynak: Mehmet Cimi, O Yıllar Dile Gelse



Yemekhane de ilk gün...




Benzer hikayeler;

Peki, siz bir şeyler yapamaz mısınız?
Not: Paylaşımları mail ile bilgilendirilmek için lütfen Tıklayın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk'ün az bilinen nadir fotografları

İzmir'in Semt Adları Nereden Geliyor

Bir Bornova Hikayesi

Haftanın Günlerinin Kelime Anlamları

Muhtar Çakmağı Hikayesi